THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

31 December 2010

tahun baru azam baru hidup baru serba baru.....

lagi 1 jam nk melangkau ke thn baru 2011,aku  masih x boleh lupe kejadian 2010..byk kenangan manis dan pahit yg berlaku pd thn 2010..yg paling sedih skali pemergian arwah ayah aku pada 22 sept 2010..
sekelip mata aje ayah pergi meninggalkan kami semua...
sekarang bermulalah lembaran baru dalam hidup aku
1 JAN 2011..byk yg perlu diperbaiki dlm hidup aku....aku ingin jd insan yg terbaik dr thn sebelumnya..
aku ingin gembirakan org yg aku sayang...IBU,ALONG,NAJIB,EJAM...
dan yang paling penting,thn nie aku try tuk buang status single tu ke status married..hahhahahha...i/allah kalau
xde halangan dan diizinkn allah swt aku akn buat sperti yg dh dirancang....(rahsia)
hope ape yg aku inginkan thn nie menjadi....ameen...
good bye 2010...welcome 2011..thank u allah coz sehingga hari ini saya masih bernafas...

miss u dad...al fatihah
Wish me luck and pray for my success (^^,)d الله أكب. i love to serve the humanity
have a great year all my lovely family and freinds 

0 comments: